.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود 150هزار رای اولی در مازندران

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: وجود 150 هزار رای اولی در مازندران در این انتخابات شرکت می‌کنند که این تعداد بر شور انتخاباتی می‌افزایند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، هادی ابراهیمی ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات مرکز مازندران با بیان اینکه شرایط برای انتخاباتی پر شور در استان مازندران به ویژه شهرستان ساری فراهم است، اظهار داشت: ساری حوزه انتخابیه مهم در سطح استان است و بازدید دوره‌ای را از ستادها را  در برنامه‌های خود داریم.

وی در مورد برخی از فعالیت‌های غیرقانونی هواداران داوطلبان انتخاباتی یادآور شد: آنچه برای ما مهم است اعمال رویه‌های قانونی است که تبلیغات باید در چارچوب قانون انجام شود.

ابراهیمی با تاکید براینکه هرگونه بی‌قانونی در تبلیغات انتخاباتی تبعاتی را به همراه دارد، تصریح کرد: راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی آسیب است، نامزدها از این‌گونه تبلیغ بپرهیزند.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها تخریب نامزدها انجام می‌شود، گفت: پخش موسیقی‌های نامربوط و دلخراش از سوی ستادهای انتخاباتی باید مورد توجه و برخورد فرمانداران قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نصب پوستر کاندیدا در سطح شهر را جرم دانست و ادامه داد: قانون فصل‌الخطاب است فضای تبلیغاتی برای همه باید یکسان باشد.

این مسئول با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضایی پر از شور و نشاط به منظور مشارکت گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شوری اسلامی هستیم، بیان داشت: انتخابات فرایندی برای خدمت محسوب می شود و کسب قدرت نادرست است.

ابراهیمی متذکر شد: تلاش شود تا اخلاق انتخاباتی در تبلیغات مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: 2 میلیون نفر مازندرانی واجد شرایط برای رای دادن هستند و امسال نیز 150 هزار نفر رای اولی در استان بر نشاط انتخاباتی می افزایند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران ابراز داشت: 44 هزار نفر عوامل نظارتی و اجرای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور برگزاری انتخابات سالم و اعمال رویه قانونی در شعب اخذ رای مازندران فعالیت می‌کنند.

وی در بازدید از سیستم سامانه اینترنتی ستاد انتخابات فرمانداری ساری یادآور شد: زمینه فعالیت رایانه‌ای در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود فراهم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.